Sun vuoksi jouduin taas itkemään, kun sä unohdit minut näin. Yllättäin et mua enää huomannut, vaikka olimme kauan jo tunteneet. Yksi parhaita ystäviäni, vaikka koskaan sitä en sanonut. Sitten yhtäkkiä tiemme vain erosivat. Minun seuraani turvauduit silloin, kuin muita et seuraasi saanut. Kuinka sydämetön voitkaan olla, sitä koskaan en aijemmin tiennyt. Nyt sun halpamaisuutes jo paljastui, ja mä sulle voin tosiaan vannoo, että tää kaikki kostautuu sulle.

Jos sä et oo vielä huomannu, nii mulle kuitenki toinen teistä jäi. Ja todellakaan hänestä en luovu, yhtälailla oot näyttäny hylkivän molempia, tosin mua ehkä vähän enemmän. Me sulle yhdessä viel nauretaan ja ootellaan, koska rupeet takas seuraan pyytää. Sitä päivää oottaen, me ikimuistoista aikaa vietetää ilman sua. Ja lupaan, et kaikesta tulee viel hauskaa, vaikka sä luulit mut murtaneen.